niedziela, 23 czerwca 2013

Lace


Cześć Kochani :) dzisiaj post z maxi spódnicą. Kupiłam ją już jakiś czas temu. Była to moja pierwsza maxi no ale niestety jakoś tak wyszło, że dopiero teraz doczekała się swojej premiery na blogu. Połączyłam ją z bluzką - z przodu klasyczną z tyłu z koronki. Te dwa kolory to dla mnie idealne rozwiązanie. Biały z miętowym idealnie do siebie pasują no a ja czuję się w nich rewelacyjnie. Zarówno spódnicę jak i bluzkę mam jeszcze w innych wersjach kolorystycznych także możecie spodziewać się ich więcej na blogu :) Buziaki :*














Bluzka - Pepco
Spódnica - Allegro 



25 komentarzy:

  1. Świetny kolor maxi :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka cudowna!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. MArtusiu! Wygladasz super - spodniczka jest idealna na upaly i w dodatku ma swietny kolor! Z biela rzeczywiscie wyglada pieknie:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! Spódnica jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódnica :) Ja już od jakiegoś czasu planuję zakup maxi jednak nie mogę znaleźć tej idealnej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz w tej maxi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna spódnica pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna spódnica, musze taką miec:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie prezentujesz sie w tej maxi
    zestaw idealny na gorace dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji.
    Świetna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wyglądasz ślicznie :)) bardzo w moim guście ;D tez miałam podobą stylizację :) hyhy także bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna spódnica:) ja również na taką poluję:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też uważam, że mięta z bielą prezentuje się genialnie i mam już przygotowany post z ich udziałem :) Twoje zestawienie jak najbardziej na tak, super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Bardzo ładna miętowa spódniczka ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowości do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz, kiedy się uśmiechasz ! buziaki kochana, spódnica extra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie ci w tym kolorze <3 Spódniczka śliczna;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej Marta ! dawno mnie nie byłu tutaj niestety nie bardzo miałam czas... wygladasz super ! uwielbiam maxi spódnice ! rewelacja
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.