sobota, 31 maja 2014

Instagram mix

Zapraszam !!!















21 komentarzy:

  1. super mix :) hmm mam truskawki,ale brak mi bitej śmietany ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam truskawki! moj ulubiong owoc az mi smaka narobilas hahahaha piekny naszyjnik na pierwszym zdjeciu kupilas go dawno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co wygrałam w konkursie ale ostatnio byłam w Mohito i kupowałam biżuterię i nie widziałam, także podejrzewam, że to starsza kolekcja :)

      Usuń
  3. mm przepyszne truskawy! śliczna ta spódnica maxi ;-) i naszyjnik boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sandały i piękny naszyjnik!:)
    Pozdrawiam!
    www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny jest ten naszyjnik z mohito :)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. rety, jaki piękny naszyjnik! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. super naszyjnik z pierwszego zdjęcia:)

    pozdrawiam, A:)

    OdpowiedzUsuń
  8. foteczki <3 a naszyjnik cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjecia! Piekne te biale sandalki...:) A truskaweczkami tez sie objadam:)
    Buziaki Martusiu! Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik jest piękny :-)Ja obserwuję na bieżąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny mix :) u mnie też się szykuje mix zdjęć:))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny mix , różowy kolor ust wymiasta wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten naszyjnik z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne fotki!!! ah truskawki mniam mniam

    http://joannok.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny jest ten zestaw z różową marynarką! :*) naszyjniki z pierwszego zdjęcia śliczny:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.