niedziela, 6 lipca 2014

White dress


Witajcie !!! Dzisiaj dość prosty zestaw- plażowy. Biała sukienka   ( taką samą oglądaliście w zeszłym roku z tym, że w innym kolorze ( koralowy ) ), duże okulary i nic po za tym. Zero biżuterii, zero makijażu i delikatne sandałki, które zostały na piasku. Uwielbiam takie chwile, kiedy mogę się położyć na piasku, spiec ciało na "skwarkę" i w danej chwili o niczym się nie martwić. No ewentualnie tylko o tym czy woda aby nie jest za zimna hehe. 











Stylizacja: White dress

17 komentarzy:

  1. ~uwielbiam biel w tym sezonie:)

    ps. a u mnie? IDEALNY SET NA LATO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marto! Sukienka jest swietna, idealni pasuje do okolicznosci i tl! Morze, plaza, Ty i biel sukni..... Wakacje!!!!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tej sukience, idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz!! Przepiękna sukienka;))

    OdpowiedzUsuń
  5. WSPANIAŁA SUKIENKA
    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz jak aniołek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka i sceneria do zdjęć! :))

    Zapraszam do mnie,
    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sukienka ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Ah biel to mój ulubiony trend tego lata :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ klimat na tych zdjęciach, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz jak grecka bogini:))super sukienka na letnie upały, zazdoszczę mieszkania tuż przy morzu, ja mam jakieś 7-8 godzin jazdy:/

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie ! sukienka idealna na lato! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie sukienki są prześliczne no i super nadają się nad morze. Same w sobie są strojne i nie potrzebują dodatków :) Wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.